Tuesday, January 24, 2012

[Single] Taesabiae – 내가 사랑한 너 너를 사랑한 나 (With BBAN)

,

내가 사랑한 너 너를 사랑한 나
Release Date: 2012.01.20
Language: Korean
Genre: Pop


Track list:

01. 내가 사랑한 너 너를 사랑한 나 (duet 비비안 )
02. 내가 사랑한 너 너를 사랑한 나 (duet 비비안 ) (Inst)

Download
here

Download K-pop Lainnya :



0 comments to “[Single] Taesabiae – 내가 사랑한 너 너를 사랑한 나 (With BBAN)”

Post a Comment